חשיבות מעגלי מים

המים – תמצית החיים

המים הם דם החיים של כדור הארץ ושל הטבע כולו. זהו המרכיב ההכרחי והחשוב ביותר להתהוות החיים. מחזור המים הטבעי יכול בדרך כלל לתמוך בטיהורם של המים ובהשבתם לחיים, אך פעילותה של התרבות הטכנולוגית שלנו פוגעת ומשפיעה לרעה על תהליכי טיהור המים הטבעיים.בעיות אקולוגיות רבות הפוגעות במים נובעות מהרס היערות, ייבוש ביצות, ניצול מוגבר של מי תהום ומי נהרות, יישור נהרות וטיפול לקוי במי שפכין עלינו לצמצם פגיעות אלה ככל האפשר וליישם טכניקות חדשות ויצירתיות שיאפשרו לרפא את האדמה ולהשיב את המים למעגל החיים.

תנועת המים

התנועה הריתמית של פיתוליו של נהר, מערבולות וורטקס וזרמים באוקיינוס, כולם דוגמא לתנועה המיוחדת של המים. לתנועה זו כוחות יצירה בטבע, והיא מהדהדת ביצורים החיים כולם, מהספירלות של הקונכיות ועד לאוזן האנושית. זהו התפקיד החשוב של המים: להיות המתווך שבין הסביבה לבין היצור החי. המים מעבירים בתנועתם כוחות של יצירה ובניה אל היצורים החיים, 'ילדי המים'.

תפקידנו
Ohel-05.jpg
חשוב לעזור למים לחזור למעגל החיים בצורה הטובה ביותר שאפשר. אנו מאמינים שמעגלי המים, המשלבים מדע ואומנות, הם יצירה אנושית התומכת בסביבה, ובעזרתם נוכל גם ליהנות מהקסם המופלאוהמרתק של תנועת המים הטבעית, וגם לעזור בהשבה שלהם לאדמה.